Heja rookisar!!!

Eftersom sömn är totalt överskattat så klev jag upp vid 8 imorse och två timmar senare satt jag vid volleybollplanerna nere på Lögarängen. Vi hade sju rookisar på plats och tre faddrar. Ingen vidare uppslutning men det räcker ju till ett lag. Rookisarna vann sin grupp och gick vidare till semifinal. Den spelas nu 14.00 så jag har ingen aning om hur det kommer att gå. En av planerna var en stor sjö så de stackars lag som fick spela där hade ingen härlig förmiddag i kallblåsten.
Ikväll är det dags för Elbafesten. Typ årets höjdpunkt nästan. Eller det är nog det. Blir bra VIP-förfest innan med fotboll och gott sällskap. Party all night. Hem och i säng och sen upp imorrn igen för att åka ut och rensa upp ön igen. Min linjeförening är ju arrangörer för hela tjottaballongen så då blir det faddrarnas mission att städa upp efteråt... Roligare kan man ju ha men den smällen får jag ta imorrn och inte tänka på nu...

Nu håller jag som mest på att städa här hemma. Måste rensa golvet som är fullt med grejer som inte ska vara där. Dammsuga. Diska. Det finns alldeles för mycket att göra ibland. Men vila får man göra i graven... Åter till städningen...

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

kul med uppdatering! jag vill också bli fadder :P hehe... dom verkar ha det liiiite lättare än oss hrmpf.. nollor... *-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback