Höstdagjämningen...

Idag är det höstdagjämningen. Och om det är nåt som känns höst så är det vädret här i Västerås. Molnen ligger så lågt att toppen på Skrapan nästan försvinner in i de. Det ser ut att regna men ändå inte. Ni vet det är sådär grått och tätt. Inte alls kul. Något som verkligen inte är kul är att jag ska till skolan om en timme för Konkurrensverkets gästföreläsning. Men mitt paraply försvann under kräftskivan förra veckan. Det innebär att jag nu tappat fyra paraplyn sen jag flyttade till Västerås. Förut har jag alltid haft ett i reserv men det har jag inte den här gången. Så jag hoppas det inte regnar när det är dags att ta sig till skolan. Blåser gör det också. Bah.

Hur som helst. Igår såg jag andra avsnittet av Hollywoodfruarna och det var minst lika roligt denna gången. Så himla kul att se och höra dessa kvinnor. Hon Maria är ju roligast. Hon är sådär skönt korkad och släpper ur sig så härliga kommentarer ibland. Gårdagens favorit var ju när hon sa "Jag skulle vara jätteglad att vara gäst här... hos mig själv". Haha. För att inte tala om när hon berättade att man inte ska ha för mycket smycken på sig när man badar/surfar för då blir hajen intresserad. Haha.
Något som inte var lika kul att få veta är att det bara är fyra avsnitt så det är alltså bara två kvar.

Ha en bra dag!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback