Nollningen är slut. Och Faddertröjan har typ gjort sitt...

Igår var det rookieavslutning. Blev såklart fest. Började med två förfester. Skrattade så jag fick kramp i magen på den andra. Det var jag inte ensam om då några av nollorna började "hålla låda" eller vad man nu säger... Därefter drog vi till Kåren där det inte var jättemycket folk men hyfsat iaf. Vi snackade lite med IMF:s general om att vi tar lite av äran eftersom de också är ekonomer. De vann ju olympiaden. Han undrade om vi hade gett IMF något av äran om vi vann. Det hade vi inte men IMF gick ändå med på att vara våra vänner. Men de ville inte ta ett "officiellt steg" utan "ville inte följa Mälekon i fallet"... Vi förstod de och fortsatte ha riktigt kul.
Hade en tjej efter mig hela kvällen som enligt hennes kompis var mycket intresserad av mig. Till slut berättade även tjejen det men jag kan väl säga som så att hon var inte "min typ". Niklas och de andra tyckte det var väldigt roligt iaf. "Igår nypet och idag detta". Imorse fick jag förresten ett sms från henne också. Men jag var tvungen att svara att jag inte var intresserad.
Vid två drog vi därifrån. Köpte mat på gideonsbergsgrilllen och jag, camilla o philippe gick o käkade hemma hos mig. Fram åt halv fem gick de och jag gick och la mig.

Nu ska jag iväg ner till Spicy Hot och köpa med mig lite Thaimat att mumsa på idag. Hoppas allt är bra med er!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

heh, låter som att de är full rulle på tjejerna där nere ;) hur går det med din egen raggning? du kan ju inte bara stå o vänta på att hon ska komma fram till dig, nä nu tycker jag du ska ta tag i detta broder :D Jag vet vem jag tycker du ska satsa på iaf... heh..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback