Partyna fortsätter... och nyp i paketet...

Idag har jag för första dagen på väldigt länge inte varit bakis. Eftersom jag igår på Spexfinalen njde mig med hamburgare och cola. Var bakis hela dagen, även när jag la mig igår... Men idag var jag pigg... Vet inte om jag berättat att Mälekon blev trea på spexet. En helt okej placering även om vi förmodligen förtjänade andra platsen. Efter den drog vi hem till Niklas och såg en extremt konstig film. Crank 2 hette den. Jag hade inte sett ettan men efter att ha sett tvåan inser jag att jag inte missat nåt.
Idag har det blivit en hel del städning. Har halkat efter på den fronten så man har i princip bott i en svinstia. Skönt att ordna upp det iaf.
Sen vid fyra var det iväg till BMB för gratis tacobuffé som de har varje fredag. Jätteskönt med gratis mat utan att själv behöva laga den. Blev några öl också fastän jag inte tänkt dricka idag. Var förmodligen inte långt borta att jag blev övertalad till att gå ut ikväll också men Niklas räddade mig genom att bestämt säga nej och dra ut mig därifrån. Mycket bra gjort. Däremot imorrn blir det fyllesvin igen. Jag funderar på att bli alkis faktiskt.
Hur som helst nu kommer kvällens händelse. Jag gick till baren för att köpa en cider (ja, jag vet, kärringdricka...) när jag gick därifrån tillbaka till bordet ser jag i ögonvrån att jag möter två kvinnor i 45-årsåldern. Sen smäller det. Världens nyp/grepp om paketet. Ont som fan gjorde det så jag hann inte ens tänka på att titta hur de egentligen såg ut. Utan skyndade tillbaka till bordet. Såg förmodligen lagom "skrämd" ut för det var ingen som tvivlade på min historia. Och det gjorde ont "där nere" under ganska lång tid. Jag är fasen fortfarande öm.
Så till er av det kvinnliga könet; ska ni nypa/greppa/klämma paketet behöver ni inte ta i så mycket, bara så ni vet... Alla tyckte iaf det var jätteroligt att jag satt och hade extremont. Men skönt att man kan glädja nån...

Nu är jag hemma igen och det blir en lugn kväll. Imorrn klockan 10 drar Studentolympiaden igång nere på stan så då blir det till att vara där och titta. Kul. Fick ett sms att pappa sett en björn i skogen idag när han var på älgjakten. Spännande. Jag blir lite avundsjuk för jag vill också se en björn i det vilda.

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAHA... alltså om jag slarvar till det mesta så får du vara med om det mesta iaf hahaha... nypen i skrevet är nog inte alltför många som blivit iaf :p hahaha

Postat av: Mia

Ja, så ont gör det ju inte att ngn nyper en på rumpan eller brösten. SÅ nästa gåg du ser en medelålderskvinna så blir det att skydda dig, eller alltid ha susp när du är ute och festar :P

2009-09-16 @ 13:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback