Sjöslaget 2009

I helgen har jag mest varit hemma. Varit förkyld. Om man inte räknar fredan dvs. Då var jag ute. Förfest följt av bowling (som jag vann...) och sedan utgång på Kåren först. Dock tomt där så vi fortsatte till Pluto. Klart mer folk men vi var där så sent så det blev aldrig nån riktig fart. Men överlag en lyckad kväll.
På förfesten kom vi på att vi skulle åka på Sjöslaget i år. Sagt och gjort, nu är det bokat och betalt. Vi är åtminstone tio stycken som åker, hur kul som helst. För er läsare som inte vet vad Sjöslaget är kan jag berätta att det är en kryssning för enbart studenter. De hyr in en av Silja Lines färjor och enbart studenter får åka med. Så det är väl kring 700 studenter som festar hela natten. Båten avgår vid 18 på söndag 11/10 och är åter i Stockholm 12/10 vid 16 tror jag det var. Det är inte enbart för Mälardalens Högskolas studenter utan för alla i hela Sverige. Lär väl dock inte vara så många från norra Sverige dock. Lite långt att åka till Stockholm för att festa....

Nu måste jag ner i tvättstugan. Hoppas det är bra med er alla!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback