Skola och annat...

Igår blev det en väldigt lugn dag då jag mest var hemma. Tog en sväng förbi affären och handlade ett kort... Köpte också en avokado. Det är så sjukt gott och nyttigt är det ju också. Idag gick jag dit igen för att fylla på med frysvaror. Passade då på att köpa mer avokado. Mumma. Åt upp en av de tre direkt. Har tänkt att det ska bli en per dag eftersom de tyvärr inte är jättebilliga. Aja, middagen idag blir förmodligen ungstekt lax, kokt potatis och en cremefraiche och rom-röra. Mycket gott och extremt lättlagat.

Idag på förmiddan var det föreläsning igen. Idag var det inte alls roligt att sitta och försöka hänga med. Var så trött i huvet och alldeles torr i ögonen.

När det gäller nollningen och mitt fadderuppdrag så har det varit lugnt nu ett tag. Ingenting igår. Idag är det Spexkval på Kåren och Mälekon har, tro det eller ej, kanske ett lag. Jag vet inte om jag ska gå dit och heja på de men det hade varit kul. Måste kolla vad som är på tv ifall jag missar nåt... Imorrn är det föreläsning på förmiddan, "såpalek", kubb och grillning på eftermiddan, kvällen. Kan bli en riktigt kul dag tror jag..

Nu ska jag slötitta lite på tv och fundera på om spexet är nåt att se... Ha det bra!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

usch, jag får mardrömmar av avocados :P...hehe... jo ett gult lakan skulle funka, men man vill ju va KANON liksom hehe... ah man kan ju se va som finns att erbjuda nere på stan :)

Postat av: Hanna

Jag fick ett kort idag, TACK så jättemycket! :)

Kramar

2009-09-08 @ 22:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback