Åh vilket härligt väder...

Vilken dag. Solen har visat sig mycket och temperaturen har varit riktigt trevlig. Vårjacka var till och med för varmt. Det var najs. Och att det sedan är helt snöfritt och blommorna på ett ställe på vägen till skolan är helt fina och färgglada.

Hur som helst, dagens fina väder till trots, har jag haft en del för mig idag. Möte på skolan för nästkommande läsårs faddrar. Man kan ju inte säga nej till det. Det är ju en av årets höjdpunkter. Efter det gick jag till bibblan, checkade in på flyget och skrev ut boardingkort, skrev ut kvittot för hotellbokningen och avslutade med lite som klassas som pluggtid. Dvs jag skrev ut några gamla tentor. Dagens plugg alltså. Gick hem och åt upp resterna av pizzan. Oh, det har jag inte berättat. Det är ju lite av en egen historia i sig. Igår när jag var lite seg och bakis så ville jag ha pizza. Tänkte direkt på onlinepizza. När jag plockat ut allt jag ville ha skulle det kosta 135 spänn. Rån tänkte jag. Upptäckte då att jag fick betala utkörningsavgift på 41 kronor eftersom matbeställningen inte översteg hundra kronor. Sagt och gjort så la jag till ytterligare en pizza till beställningen. Då slapp jag utkörningsavgiften och fick en till pizza för bara 14 kronor. Så därför hade jag ju en pizza kvar till idag som fick bli frukost/lunch/mellanmål. Pizzorna var iaf väldigt goda så när jag beställer onlinepizza från och med nu ska jag alltid ta den pizzerian. För de andra i Västerås har inte varit så bra.
Hur som haver. När jag ätit gick jag till Ica och handlade lite grejer. Bästa köpet var nog avokadon. Mycket bra var de. Senare vid halv sju var jag ner på stan för att käka Spicy Hot med goda vänner och prata om det mesta. London var väl dock ett dominerande ämne. För det är ju i övermorgon vi åker. Jippi. Kom hem igen vid niotiden och insåg att jag missat Arn på fyran. Typiskt... Trevligt iaf. Fick bli Hollywoodfruar istället. Och nu är jag dötrött. Blir nog sängen snart. Är tack och lov ledig imorrn, eller fram till 13.30 iaf. Soooooovmorgon.

Ja, det är väl allt jag har att säga idag. Fick förresten hem deklarationen idag. "Dags att deklarera" - otur för de att jag gjorde det för över en vecka sen... hehe...

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback