Imorrn blir det London.

Så var det så dags. Imorrn åker vi till London. För riktigt bra dagar. Åter i Västerås på lördag. Men det ska vi inte tänka på nu. Är typ 3,5 år sen jag kom hem från min Londonsejour. Det var tider det. Men skäms på mig för att det tagit så lång tid att återvända. Men nu blir det iaf av. Sex glada människor i stora London. Mini-semester.

Flyget går 14.35 imorrn så jag kan ta det slappt och sova ut. Packningen är klar. Men man blir alltid lite fundersam över om väskan är för stor/tung och inte tillåts av Ryanair. Men lite spänning är ju alltid kul. Och något som känns bra med att jag inte tar nåt incheckat bagage är ju att det blir en viss begränsning i shoppingmöjligheterna. Kommer nog ändå att bli till att ha några lager på sig när man åker hem igen. Annars blir jag lite besviken.

Så som ni förstår blir det inga uppdateringar förrän jag kommer tillbaka. Men oj så bra inlägg det kommer bli då... Men ha inte för höga förväntningar. Batteriet i kameran tar säkert slut. Det är så det brukar bli...

Avslutningsvis kanske man skulle gå med i Pingstkyrkan. De verkar både kloka OCH modiga!

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra "29-kilos-bagaget" Fackel

Haha ja det där med bagaget är alltid lika spännande... Ha så kul! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback