Lyckat!

Tanken är nog att jag inte ska flyga. Att jag inte ska resa överhuvudtaget. Idag fick jag veta att flyglinjen mellan Västerås och Umeå ska läggas ner. En linje som skulle ha startat förra måndan men då hindrades av askmolnet och de senaste dagarna gått på halvfart. Så även linjen med samma bolag, city airline, till göteborg. Men nu är det sagt att linjerna från och till Västerås ska läggas ner. När detta kommer ske vet jag inte men förhoppningsvis kommer info imorgon. Jag har ju en bokad resa med detta bolag till Umeå 20-23 maj. Bara att hoppas att de går då iaf. Annars blir det till att hitta någon annan lösning. Malmöaviation inleder kampanj på lördag. Tur det.

Något positivt finns det dock. Om flyget skulle sluta gå innan min resetid så kan jag ju boka så att jag kan gå på ekonomsittningen den 23e. Ja, vi har sittning en söndag kväll. Flyget som jag bokat landar inte i Västerås förrän 21 på kvällen. Så då går det ju inte att gå på nån sittning...

Aja, annars har det varit plugg idag. Mycket sådant faktiskt. Och det känns helt okej. Hoppas den känslan håller i sig. Värre är dock förkylningen som verkligen håller i sig. Tack och lov har den varit ganska okej idag men nu är den tillbaka på allvar igen. Men bara att stå ut och hoppas det går över snart. På fredag är det ju Valborg också. Skit, jag som behöver plugga mer än nåt annat. Fast jag tror jag skulle behöva en riktig karatefylla också. För att välkomna sommaren. Det vore ju en fin grej.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback