Dags för en uppdatering...

Har varit dåligt med livstecken från mig på sistone minsann. Och bättre lär det inte bli. Imorrn drar "Inskolningen" av de nya studenterna igång, also known as "nollning". Två veckor framåt kommer det vara fullspäckade dagar med allt från lekar till fina middagar. Oavsett vad med en hel del inslag av alkohol. Bara att hoppas att vädrets makter är med oss så man inte blir så blöt...

I torsdags var jag på Tabazco och tog några öl i goda vänners sällskap. I fredags var jag trött och allmänt opepp så då blev det en kväll hemma framför teven. Inte fy skam. Igår var det klart mer pepp och det blev förfest följt av smygpremiär på kåren. Kul att träffa lite känt folk även om jag trodde jag skulle springa på klart fler.. Blev inte alltför sent så vaknade i hyfsad tid idag. Har dock inte fått mycket gjort. Tv plus dåliga serier/filmer på datorn har gjort att jag ännu inte ens fått på mig kläder. Har iaf precis kommit ur duschen så det tar sig iaf. Om två timmar ska jag traska iväg till skolan. Först är det styrelsemöte (ekonomföreningen) vid 16.30 fram tills Faddermötet drar igång klockan 18. Så det är en söndageftermiddag /-kväll fullspäckad med möten men det känns bara roligt. Jag gillar att man kan vara seriös utan att vara det. Enda jobbiga är att man kommer blir dynghungrig. Får klämma i mig nån smörgås innan jag går och äta när jag kommer hem...

Först på onsdag börjar terminens första kurs. Beskattningsrätt är det som står för dörren. Tyvärr i Eskilstuna. Men 40 minuter i buss ska väl kunna överlevas. Gäller ju ändå bara två tre dagar i veckan...

Have a nice sunday afternoon and a good start of next week wherever you may be! :)

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback