Fredag :)

Nu är det fredag. Jag har varit i skolan och suttit och sålt biljetter och snackat massa strunt med allt möjligt löst folk.
Lite sliten röst hade jag och har fortfarande. Inte för att jag skrek mycket igår utan mer för att alkoholen och kylan gjort sitt. Kul kväll var det iaf. Efter idé från mig var det äntligen några som tog tag i att skapa FestEkon. Underbart. Intagningskraven är härliga. Berätta om erat värsta fylleminne. Gärna med bildbevis. Bjud minst fem ur "styrelsen" på en platt öl.
Ett krav är också att man inte får göra nånting med FestEkon om man inte är onykter. Vi funderade även på att köpa en medelhavsö och starta ett eget land. Ett mycket bra land.

Oh well. Nu ska jag snart kila ner på staden. Äta gratis tacobuffé på Sportsbaren. Gratis tacobufféer verkar vara en grej här i Västerås. Tyvärr är BMB:s inte så jättebra så hoppas Sportsbaren är bättre. Sen blir det nog en del alkohol som rinner ner i strupen. Tar dock inte med mig nåt hemifrån. Hinner jag inte hem efter tacon så får jag väl kila in på systemet bara helt enkelt. Alkohol som alkohol.

Och nu är den värsta kylan borta. Bara -7 grader idag. Mer än 10 grader varmare än igår. Det gillas.

Ha en trevlig helg all of you!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback