Hemma i Örnsköldsvik

Kort upppdatering. Jag är i Örnsköldsvik. Har spenderat dagen med att snurra runt på stan med mor o far. Träffat lite känt folk och köpt lite bra att ha grejer. Skulle gissa på att imorrn blir ungefär det samma.

Ja, det är kallt här. Idag ligger temperaturen ganska stadigt på -22 grader så jag inser att det är värre på andra ställen i Sverige. Men det är äckligt kallt ändå.
Idag har jag blivit "tvungen" att se Bonde söker fru. Äckligt dåligt som vanligt.

Aja, intressanta uppdateringar under min tid här i Bjästa är inte att vänta. Jag har ingen ork eller lust att sitta vid datorn mer än några minuter om dagen. Underbart skönt att slippa den faktiskt. Känna att man lever.

Så illa är det väl inte men det är skönt att slippa vara så beroende av dator. Nu ska jag slå mig ner i tv-soffan och fortsätta se nån konstig dramaserie på ettan som mamma fastnat för. På övervåningen sitter syrran framför nån annan serie på fyran. Själv blir jag mest imponerad av att folk tittar på svt-kanalerna och tv4. För mer än Robinson dvs.
Ha det bra och god jul på er!

O.

Kommentarer
Postat av: Moa

jag har aldrig sett dig skriva äcklig så många gånger som när nu när du åkt hem! Jag tror vi måste tillbaka till Västerås snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback