Örnsköldsvik...

Hej allihopa. Senast jag skrev var väl när det var Bonde söker fru. Nu är återigen familjen upptagen med att följa detta program och då passar jag på att besöka bloggvärlden.

Livet här uppe rullar på i lagom fart. Gör väl inte alltför mycket nytta. Jul. Fester. Stadsbesök. Familjesnack. Semesterplanering. Livet. Samt uppröras över att Bjästahistorien aldrig verkar ta slut. Att Bjästa nu blivit ett helt nytt ord är ju egentligen helt bisarrt. Oh well jag försöker att inte bry mig alltför mycket men det tar mer på andra i familjen.

Imorrn är målet ett besök i Bjästabacken. Extremt länge sen jag åkte skidor. Behöver lite uppvärmning innan Åre.

Det var allt, ta det kallt

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback