Så jobbigt att komma ihåg...

Okej, nu har jag officiellt gett upp. Denna kursen. Det är tenta 8.10-12.30 imorrn. Och jag har insett att det kommer bli ett lotteri. Kommer "rätt" frågor så kan det gå vägen. Men då får det inte komma så mycket rena litteraturfrågor. Det brukar inte vara så mycket sånt, typ inga, och jag som inte har läst kurslitteraturen hoppas såklart att det fortsätter på det spåret. Så blir spännande att se hur det går imorrn.

Och hur dum var jag när jag gick till ICA. Skulle inhandla min obligatoriska tenta-kexchoklad. Utan den går det inte bra. Kom på lite andra grejer jag behövde och när jag kom hem insåg jag att jag kommit ihåg allt utom det jag gick dit för. Får titta förbi OK imorrn på vägen till tentalokalen helt enkelt. För jag återvänder inte idag. Det är -18 grader ute.

Sen hatar jag känslan som slår en i magen, åtminstone mig flera gånger dagarna innan tenta. Det är de stunder när jag tänker "åh, vad skönt, bara slappa nu. Och kanske till och med borde kosta på mig en sovmo... FAAAAN, det är tenta imorrn". Den känslan är ingen höjdare. Känslan av att vilan blir totalt krossad. Oh well.

Jag hade lite annat att ta upp också men nu minns jag inte. Det är hatt-fest ikväll. Jag kan inte gå. Det gör mig bitter. Jag hoppas på att få massor med sms under kvällen där det står hur extremt tråkigt det är och att jag inte missar nåt. In my dreams.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback