Söndag. Festdagen som är bättre än alla andra?

Jag har spenderat dagen utan att göra särskilt mycket. Men nu ska det bli ändring. Har just städat och diskat här hemma. Så nu är det rent.
Minns ni förresten innan sommaren när jag skrev om att slangen till min dammsugare hade lossnat? Den gick hur som helst att laga den gången. Det var "bara" att sätta tillbaka slangen. Idag skedde dock något som inte är lika lätt att laga. Rätt vad det var så gick slangen av, den typ sprack upp så nu måste jag nog inhandla nån stark tejp och laga min stackars "Rusta-dammsugare".
Som om inte det är nog med saker att göra på en söndag så ska jag tvätta mellan 16-19. Där under tiden hinna med att besöka ICA, fixa middag och mig själv. För när jag är klar med tvätten så är det faktiskt så att det är "Julgransbyggnadsfest". FestEkon är arrangör. En härlig söndagsfest är alltså att vänta. Och jag har turligt nog en vinare kvar. Eller två ser jag nu men den ena är röd och mina läppar är ganska torra nu i kylan så om jag dricker rött vin är risken att mina läppar kommer se crazy ut. Är detta intressant??! Lågvattenmärke.
Jag ser hur som helst fram mot ännu en festkväll denna helg. Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag. Kommer aldrig vilja sluta vara student.

Nej, nu ska jag ta på mig en tröja, plocka fram tvättgrejerna, kolla vad jag behöver handla och sen köra igång med min produktiva eftermiddag.
Hörs nästa vecka! :)

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback