Stressandet är över för 2010

Snacka om att all stress och inställningen att "jag är pigg..." försvann nu. För idag blev vi klara med grupparbetet. Det sista uppdrag som är kvar innan julen. Det ska bara läsas igenom och kanske göra nåt litet fix imorrn men det är i huvudsak klart. Och tanken att man nu bara har två föreläsningar att ta sig igenom, imorrn och på tisdag, och inga övriga åtaganden och klockan bara var 15 gjorde att jag för första gången på väldigt länge, säkert två månader, slappnade av. Det skulle jag inte ha gjort. Nu är mitt huvud så mosigt det bara kan bli. Min kropp saknar allt vad energi heter och jag skulle helst bara vilja gå och lägga mig. Men jag inser ju att om jag låter mig själv slappna av på allvar nu kommer jag nog bli toksjuk och febrig. Så jag måste försöka få igång mig och bara slappna av lite halvt. För att lura kroppen att glömma bort att den bär på lite sjukdom för då borde jag kunna klara mig. Lite läskigt att man lärt sig att när man stressat ordentligt en längre period inte kan slappna av helt utan agera på ett annat sätt för att inte bli sjuk. Fast nu känner jag mig jet-leggad. Hur kan klockan bara vara 16.08??

Nej, jag tror minsann jag har en glass liggande i frysen. Den kan förhoppningsvis väcka mig lite grann. VI hörs!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback