Tenta gjord. Nu blir det kalas.

Hej alla glada.
Idag gjorde jag så tentan i kredit och obestånd. Lätt min sämsta insats hittills på en tenta men jag hoppas ändå att det ska kunna räcka till ett G. Dock långt ifrån säkert. Tyvärr. Oh well jag är glad att den är bortgjord och att det nu bara är ett mindre arbete i nästa kurs, Associationsrätt som börjar tisdag, kvar innan det är "julledigt". I skolväg alltså. I det andra, frivilliga, är det en hel del annat. Idag hade vi Konferensmöte. Gick väl helt okej. Ikväll blir det dock äntligen lite festligheter. Det behöver jag. Och det ska bli varmare i natt. Just nu är det -15. Något varmare än tidigare idag. Men inatt ska det bara vara -5--6 grader. Vilken värmebölja.
Extra mycket gillar jag min vädermojäng på skrivbordet (datorn). Den påstår just nu att det är -15 och "spridda byar av snö eller regn". Haha, regn när det är -15, det var nåt nytt...

Så, jag tror den har fått lite fnatt av kylan. För det får jag. Iofs var det -18 och dimma när jag gick hem från tentan. Det var "BRRRRR" så det sjunger om det. Och nu måste jag bege mig ut i kylan igen. Oh well. Det ska ju vara varmare i natt när jag kommer hem får man hoppas.

Imorrn är jag ledig. Förutom att jag ska hänga i skolan 11.30-13 och sälja sittningsbiljetter. Och sen en ledig helg! Ska bli underbart skönt att inte behöva tänka på skolan :)

Så nu ska jag ta och fylla upp en flarra vin som jag kan dra med mig ner på stan och dricka upp - såklart.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback