Vilket jobb...

Jag har precis städat här hemma. Det behövdes. Men jag vill förbanna min dammsugare lite grann. Ja, vi har haft mycket att göra tillsammans under mina år i Västerås men nu tror jag den snart gjort sitt. Nu har nämligen slangen gått av, mitt på. Så att dammsuga medan man med ena handen försöker hålla ihop ändarna är inte det lättaste. Men det blev rent iaf.
Förmiddan spenderades i Eskilstuna. Föreläsning. Nu ska jag om cirka en timme bege mig till skolan för att sätta mig med grupparbete. Vi hoppas lyckas hinna med massor idag så att man kanske kan ha torsdag eftermiddag ledig också. Dvs göra klart arbetet under kvällen idag och eftermiddan imorrn. För även imorrn spenderas förmiddan på föreläsning i Eskisltuna. Liksom på torsdag. Och nästa tisdag förmiddag. Men efter torsdag kommer jag inte ha något annat skolrelaterat att tänka på än föreläsningen på tisdag. Så i princip jullov. Woho.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback