Åh, varför???

Jag är lite trött just nu. På den förbannade Manboy-låten. Av någon underlig anledning såg jag när den var med på Melodifestivalen igår. Så klart så vann den. Orkar inte bry mig om att ens diskutera varför. Däremot fastnade den som klister i hjärnan. Skit säger jag bara. Manboy, manboy you can call me manboy ohohohohoo. Det bara går runt runt. Till och med idag. Även fast jag försökt få bort den med den värsta låt man kan ha på hjärnan. "Ajajaj, det bultar å det bankar, ajajaj... osv". Men det hjälper inte. Den biter sig fast. Jaja, nog med det.

Har funderat lite kring min eventuella Öviksresa kring påsk lite mer idag igen. Det kom upp förslag om fjällresa som gjorde det hela aktuellt igen. Men jag är mycket osäker kring hur det ska lösas. Jaja, det löser sig som man väl brukar säga...

Har pluggat idag också. Gick sisådär. Det jag kunde redan gick bra medan det jag inte kan fortfarande inte gick något bättre än igår. Bah. Sedan lyckades jag ju såklart glömma bort att jag hade tvättid 16-19. Som tur är blev jag påmind en halvtimme senare och det var ingen som tagit min tid så jag hann med det ändå.

Och att det är Alla hjärtans dag tänker jag inte ens kommentera...

Ha det bra! Imorrn är det en ny bra vecka :)

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha visst är det sjukt att den vann!! Trodde det var ett dåligt skämt... :/ Och tack för att du orkade läsa inlägget ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback