Det är svårt att skjuta när motståndarna har pucken...

Så sant som det var sagt...

Igår var jag ändå iväg på Skivstångspasset. Riktigt roligt var det och riktigt jobbigt också. Känns lite grann i ben och rumpa mest idag. Som ni som följer min blogg vet har jag tenta imorrn så dagen har gått till en hel del plugg. Sista chansen liksom för jag vill inte plugga imorrn det blir man bara förvirrad av. Tentan är 14.10-18.30. En riktig mördartid. Så det blir nog en sväng till gymmet under morgonen/förmiddan för att vara pigg i kroppen lagom till tentan. Ska bli skönt att få göra bort den iaf. Det som gått trögt att klämma in i huvudet gick lite bättre idag men normalfördelningen kommer jag nog inte klara om det kommer en uppgift. Enda chansen att klara det vore om en sån uppgift inte kom med :p Teoridelen har jag nött idag så nu kan jag nog skrapa in några poäng där också och det övriga känns ganska bra. Men man blir alltid lite nojig. "Kommer jag ihåg hur man gör det? Om jag inte pluggar på 20 timmar kommer jag väl ha glömt allt??" osv...

Ser fram mot att gå från tentalokalen och på väg hem besöka systemet så man kan ha en trevlig och extremt PLUGGFRI helg. Och man ska ju fira så länge man kan, dvs fram tills resultatet kommer... haha, nej, så illa ska det förhoppningsvis inte behöva vara.

Nu ska jag fortsätta följa kvällens OS-sändningar eftersom jag nu lagt ner Finansierings och INvesteringskalkylerings-plugget för denna gången.

Ha det bra!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback