Fascinerande är väl det minsta man kan säga...

Åh, herregud. Jag trodde verkligen inte att det kunde vara på riktigt men stackarn blev ju helt förstörd. Den jag pratar om är tjejen i Outsiders som är rädd för feta personer. Jag fick mig ett gott skratt iaf. Jag hoppas också att hon inser att en resa till USA eller Skåne inte är något för henne. Där finns det mycket tjockisar nämligen.
Sen är jag lite skrämd av kvinnan som är bodybuilder. Hugaligen. Snacka om uppumpad. Musklerna alltså. Men när de pratar om att hon har sitt "sociala liv på gymmet" känns det som att jag känner några stycken där det gäller samma sak. Att de har sitt sociala liv på gymmet alltså.

Nej, nu ska jag njuta av en avokado och se hur det går för fett-fobikern hos hypnosterapeuten. Haha, ojojoj, vad mycket "bra" tv-program det finns nuförtiden.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback