Fettis-dagen.

Så var den här igen. Fettis-dagen. Finns nog många som tror att detta är en av mina favoritdagar. Kan så vara. Förmodligen är personen som myntade Fettis-dagen en av dessa. Men det heter ju Fet-tisdagen. Utan bindestreck...
Jag har iaf ätit semla. Och det var gott! Lite överraskande eftersom jag inte brukar tycka om semlor...

Och sen har jag precis sett Björn Ferry ta OS-guld i Skidskytte. Häftigt. Och igår var det Kalla. Och om jag inte är helt ute och cyklar har Norge fortfarande inget guld. Det tycker jag är kul eftersom de alltid brukar vara så jäkla bra.

Annars är det tentaplugg och åter tentaplugg som gäller. Idag inte lika mycket dock. Hade Excel-Lab på eftermiddan. 13.45-17. Retade mig enormt mycket på läraren som inte hade det minsta upplägg. Först en halvtimme sen för att undra varför vi inte börjat än. Sen fem minuter senare säger han att han märkt på de tidigare grupperna på förmiddan att det varit svårt att förstå uppgiften. Så först undrar han alltså varför vi inte börjat för att sedan säga att han måste gå igenom uppgiften. Sånt jäkla strul. Sen var han borta större delen av lektionen eftersom det var en grupp parallellt med våran också. Så i princip hälften av tiden gick till att sitta och vänta. Så jäkla bortkastat när man ju hellre använt det till tentapluggandet. Men vi blev iaf klara och fick allting att bli rätt, tror vi... Jaja, imorrn är det tillbaka till tentaplugget igen. Har ju bara två dagar på mig. På fredag är det dags. Usch. Känns inte alls så bra. Det positiva är att man bara kan få G på tentan så man behöver ju inte känna oro över att kanske missa VG med nån poäng. Nu gäller det ju bara att bli godkänd.

Så är det.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback