Hemleverans av godis...

Jag tar ju upp Onlinepizza lite nu och då men har fortfarande bara använt det två gånger. Men nu sitter jag här och förbannar, och tackar, gud för att det inte finns onlinegodis. Tänk så lätt att bara beställa hem en påse med lösviktsgodis. Aaaah, så gott... Tyvärr så har ICA här vid mig inte alls något gott lösviktsgodis så det är inget alternativ. Jag blir nog sittande här hemma med mitt godissug...

Igår var det filmkväll och pizza iaf. Vi såg City Island. En väldigt underlig komedi men den var verkligen i min smak. Helt genomsjuk, sånt gillar jag. Efter det såg vi Up in the air med George Clooney i huvudrollen. Inte i närheten av lika sjuk som City Island men ändå helt klart sevärd.
Sen när jag kom hem på natten såg jag curlingfinalen. Det är en ganska rolig sport ändå. Bara intressant vart fjärde år men då är den hyperintressant. Guld till sverige iaf och det är ju alltid bra!!!

Nej, jag får nog gå och fixa mig nåt onyttigt. Det är ju ändå lördag idag.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback