Jahapp. Partyn är roliga. Resor är roliga. Förkylningar är tråkiga...

Nu har jag så lite att komma med idag. Men när syrran ringde idag så orkade min röst inte riktigt med att prata utan att jag börjar hosta så jag måste skriva av mitt pratbehov... Anyhow... Jag har egentligen inte mycket intressant att komma med. Men jag ska försöka komma med roliga saker.
Okej, i Juni har jag funderingar på att åka nånstans. New York vore kul. Nu när det är konkurrens på flyglinjerna över pölen och dollarn är billig(? kronan är dyr..?). Sen i Juni är det ju midsommar också. Det är alltid kul. Eller egentligen var det ljug. För jag har nog aldrig gjort nåt riktigt roligt på midsommar. Kan någon friska upp(?) mitt minne??
Sen kom syrran med en bomb nu. Hon undrade om jag var i övik sjunde augusti. Är tydligen Europe-konsert då. Jag undrade hur lång tid jag hade på mig att bestämma mig. Tydligen hela februari månad. Hennes fotbollslag säljer tydligen biljetter. Så en liten fråga ut i den oändliga cyberrymden; Någon som är på en Europekonsert på Folkets Park Örnsköldsvik den sjunde augusti??

Okej, kom på en sak till. Om midsommar. Jag kom ju aldrig riktigt till saken där. Jävla sidospår. Jag har planer på en "fest" hemma hos mig. Eller hemma hos mina föräldrar bör man kanske säga. Har förmodligen kompisar(?) som kommer upp från Västerås och hoppas att mina vänner i Norrland kan tänka sig att dyka upp också. Bara ni inte blir för många. Och jag är nog världens sämsta på att planera i förväg så jag ska verkligen försöka ta mig i kragen och styra upp detta. Kanske till och med skicka ut inbjudningar via Facebook så man har lite koll på hur många lösaktiga besökare man kan räkna med...

Ooooh, nu blir det Biggest Loser. Mycket intressant program..

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

får man komma på midsommar då? :P

Postat av: Sandra

Midsommar hos dig blir säkert kanon :) Men Cissi & Gustav har väl snackat om att dra ihop nåt ute i Gustavs "stuga"? Skulle vara kul att vara hela gamm-gänget samlat :)

2010-02-13 @ 12:35:07
URL: http://sandrafackel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback