Jippikajej, vilken kväll...

Igår skrev jag tenta. Kändes bättre än jag trodde det skulle göra så jag hoppas det gick bra.
På kvällen blev det tacos, vi var fem stycken som gett upp hoppet om en festkväll utan istället drack vin, åt mat och snackade allt från politik till skitsnack (förmodligen ligger de ämnena närmare varann än man kan tro). Mycket trevligt var det. Fram mot tolvsnåret fick vi för oss att tequila var en bra idé. Två shots senare kändes Bill o Bob (en pub..) som en bra idé. Kom väl dit strax innan ett men lyckades inte vara kvar till stängning. Vi blev kort och gott utslängda strax innan två. Idén att skicka de tomma glasen i golvet gillades inte av så många fler än oss. Var nog främst vakter och personal som ogillade vårat tilltag. Så vi "valde" att gå därifrån... En riktigt lyckad kväll. Det är egentligen konstigt att det alltid är de "spontana" utgångarna som blir roligast. Och de "lugna kvällarna" med vin och mat som blir de bästa. Varför lägger man ner så mycket energi på att tänka sig att gå ut och festa loss innan när de kvällarna egentligen är dömda att misslyckas??

Anyhow. Grymt kul hade jag alltså... Så idag ska det firas med en shoppingruna på stan. Underligt egentligen att det finns några pengar kvar för det såhär nära den 25e... Det är iaf 25 % rabatt på MQ som fått mig i investeringsidéer. Och det faktum att mina vantar är trasiga...

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback