Pluggirritation på hög nivå.

Nu är jag inte alls i bra fas för tentaplugg. Jag sitter och kämpar på med dessa förbannade normalfördelningar. Tillväxträntan som tillsammans med den teoretiska biten också var mina problem har jag iaf börjat klara av nu iaf. Men hur många gånger jag än tror att jag lärt mig normalfördelningen så blir det fel när jag ska försöka. Det gör att jag bara vill skrika rakt ut och kasta datorn genom fönstret. Men det skulle nog inte hjälpa.

Har lite planer på att träna på friskis ikväll. Kanske prova ett skivstångspass. Men jag vet inte om jag ska göra det. Hade som ni förstår nog varit bra med en paus från det här. Men jag vet inte hur jag ska kunna plugga in allt om jag ska hinna träna också. Funderar på att träna imorrn bitti istället och sen småplugga lite på dagen. Har insett att man inte ska plugga alltför mycket dagen innan men jag är som sagt way off just nu.
Sitter och knagglar mig igenom gamla tentor. Klarar de oftast med nån poängs marginal men det jag stör mig på är att de delar jag inte kan inte går att få in. Det verkar helt enkelt inte finnas plats. Inte ens den siffran dit och den dit utan att tänka varför man gör så går att klämma in. GAH! Så jag är just nu allmänt less. Passet börjar 19 så jag lär väl hinna med nåt mer innan dess :P Kanske ska köra en av de lättare tentorna bara för att få en liten confidence-boost. Och sen gå och träna ikväll. För att tänka på nåt annat och för att få göra av med lite irritation... Bah bah. Trodde verkligen att denna tentan skulle kännas som en piece of cake, man kan bara få G och tror kanske att man inte insett hur krångligt det egentligen är. Så som det känns nu så hoppas jag verkligen att tentan på fredag blir hyfsat lätt. För då tror jag det går vägen även utan att jag lärt mig allt detta. Det kommer nog att avgöras på teorifrågorna tror jag... Är de svåra kommer det bli kinkigt annars kan det gå vägen...

Aja, nu har jag skrivit av mig lite. Tar paus 20 minuter till och kör sen en enkel gammal tenta. Sen får det fan vara nog. Jag orkar inte mer!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du, lycka till på tentis imorgon så firar vi med öl sen! Gillar att ni har tenta så jag har något att fira!

Postat av: Sandra

I hear you. Fy fasen vad jobbigt det är att sitta och plugga på saker som bara inte vill fastna. För mig (NEKen) är det Edgware's box som inte fastnar. Det är så jävla teoretiskt och onödigt, känns det som... :/

2010-02-18 @ 17:16:19
URL: http://sandrafackel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback