Satan vilket intressant liv man lever...

Kom att tänka på en sak angående den rubriken. Djävulen skulle nog inte ens vilja ha min själ, den är för tråkig. Och jag är för okristlig för att hamna i himlen. Undrar var man hamnar då? Nåt kallt ställe säkert... jobbigt.. Kyla är inte så populärt hos mig...

Okej, imorse var jag och tränade. Hejade på gubben som för ett år sen sa åt mig och min träningskompis att det var skönt att se ungdomar som inte såg ut som colaflaskor. Har inte sett honom så mycket sen förra våren. Han brukade ju bjuda på en clementin och berätta om hur det gick med hans bokskrivande. Idag fick vi inget och han sa inget heller men han hejade iaf. Snart är vi nog bundisar igen. Jag gillar pensionärerna på friskis, de är trevliga och pigga och friska. Och de får mig också att tänka på min farmor o farfar. Jag gillar friskis. Men inte bara för pensionärerna.

På eftermiddan hade vi föreläsning igen. Hatar de här färeläsningarna, de är urbota tråkiga och bara repetition så det känns totalt onödigt att vara där men man vet ju aldrig när det blir intressant så man måste ju ändå vara där. Typiskt. Tört. Pestigt.

När jag kom hem var det bara att kasta in kläder i tvättmaskinerna och wash the bad stains away. Det gick bra förutom att maskinerna förmodligen (det är min åsikt som professionell rörmokare, eller vad det nu är för några som jobbar med tvättmaskiner...) håller på att braka ihop. Den ena skramlar mycket, 4 minuter nedräkning tar 15 minuter. Och som om det inte vore nog så börjar det bli stopp i avloppet bakom maskinerna nu igen. Det har ju hänt mig några gånger. En gång kom jag ner och hela tvättstugegolvet var en sjö. Då fick jag ringa hjälpnumret och en Securitas-vakt fick komma och städa. De har väldigt spridda arbetsuppgifter kan jag tänka mig... Nu var det iaf seeeegt igen även om jag lyckades undvika en ny vårflod.

Så nu har jag ätit middag och lagt mig i soffan för att följa OS-sändningarna. Hade så gärna haft nåt onyttigt också men det har jag inget hemma. Det är inte bra för onyttigt är gott. Bah.

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Blir nästan lite avis - det är stor pensionärsbrist på IKSU. Glada pansisar är roligt :D

Postat av: Sandra

Haha vad bra, då slipper jag ha dåligt samvete över kakan :) (Men hade vett nog att bjuda bort hälften till några kompisar, annars hade jag nog ätit upp allt själv fort :P)

2010-02-25 @ 21:52:54
URL: http://sandrafackel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback