Städning och plugg. Ack du spännande tisdag...

Den här förmiddan har jag spenderat med att städa upp här hemma. Så nu är det faktiskt fint. Konstigt egentligen att man bävar så mycket över att behöva storstäda sina 27 kvadrat. Det går ju på typ 40 minuter. Då hinner man till och med diska. Jaja, allt ska inte vara roligt.

Igår hade vi föreläsning igen. Första efter tentan så nu är plugget igång igen. Men idag ska jag inte plugga redovisning utan statistik. Ska försöka hjälpa några som har omtenta på fredag. Tyvärr för de så är det snart ett år sen jag gjorde tentan och den resulterade också i mitt sämsta resultat. Får väl se hur mycket hjälp man kan ge. Hade sån tur att sist jag storstädade rensade jag bland en massa papper så jag visste att tentan jag gjorde låg i pappersinsamlingen så jag har faktiskt den att ta hjälp av. Kan bli kul iaf att se hur mycket man minns.

Och så något som blivit standard i mina senaste inlägg - vädret. Tro fan om det inte snöade imorse när jag drog upp persiennerna. Jag tycker iofs att det är mysigt och härligt med snö men det börjar snart räcka. Som tur är har det slutat snöa nu men de säger att lagom till helgen kommer nästa "snöstorm"... Tågen går tydligen inte som vanligt än. SJ har redan ställt in tåg ända fram till helgen. Så om det då kommer mer snö till helgen kanske det blir en ledig vecka nästa då våran föreläsare inte kan ta sig hit. Dumt att hoppas på det när man pluggar på högskola men han är såååååå tråkig och föreläsningarna är så sega så då får man faktiskt hoppas på sånt...

Annars har det gått hål i mina fina tjocksockor. Det tycker jag inte om...

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback