Sugen på en tur till London...

Men vad är nu detta? Två uppdateringar på samma dag. Ojoj, vilka krav jag ställer på mig själ. Huga...

Anyhoe.. haha, fan vad jag stavar fel idag. Vi har länge halvsnackat om att ta några dagar i London men det har aldrig riktigt blivit allvar av det. Förrän idag. Nu känns det faktiskt som om det kan bli allvar av våra förhoppningar. Ryanair flyger från Västerås flygplats till London Stansted. 308 kronor tur och retur. Hemskt, men det är ju billigare än att åka till Övik. Den 14-17 april är det vi har planerat. Några har till och med redan bokat men jag jobbar på att få med mig några grabbar också. Än är det bara tjejer och det hade ju varit roligt att inte vara ensam i hönshuset.. :p
Men isf blir det Londonstandard. Kasst men "prisvärt" boende. Pubar. Dålig mat. Madame Tussaud's. Big Ben. Piccadilly Circus. Och säkert en massa annat roligt. Härliga vårdagar i Hyde Park kanske man också hinner med.









Jag tycker det ska bli spännande. Jag kanske är en brottsling i England sen sist man var där. Mitt bankkonto låg ju faktiskt på -4 pund när jag åkte därifrån. Har för mig att kontona fanns i fem år så än borde jag ju inte vara internationellt efterlyst men om jag nu åker dit kanske jag borde ta och avsluta mina skumrask-affärer. Eller så kanske någon "tagit över" mitt konto så när jag kommer och vill avsluta det kanske jag har flera tusen pund. Då skulle jag nog ta pengarna och skynda mig hem till Sverige igen. Får engelska maffian efter sig... Blekfeta, fula, äckliga typer... Ingen ordning...
Men som nån sa. "De är ju så fula i England". Ja, sa jag, men då blir ju vi snyggare :p

Ha det bra!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback