Världens sämsta rubrik...

Hej alla glada internetsurfare!
Idag har jag gjort något så kul som tentapluggat vidare. Känns inte alls så bra. Allt är för krångligt. Och att jag har dragit på mig en dyngförkylning gör ju inte att huvudet är piggare på att förstå saker. Så många gånger som jag nyst och snytit mig idag tror jag aldrig jag gjort förut. Mina förkylningar brukar sällan göra att jag nyser och ännu mer sällan få mig att snora. Jaja, mycket nytt ska man vara med om.
Hur som haver så är det inte mycket som händer. Eller vad gaggar jag om egentligen. Var ju och vattnade jävla thailandssemestrande Niklas blommor. Med mig hade jag lite "hjälp" så nu är det väldigt fint hos honom. Kan ju bara tillägga att hans lägenhet såg ut exakt som när jag lämnade den vid tretiden på natten när han haft sin födelsedagsfest. Popcorn fulla golven, köttfärs lite överallt. Och en massa flaskor o burkar. Sen hade han lagt till lite gamla mjölkpaket och halvdiskade bunkar. Men vi tog tag i skiten och förbättrade lägenheten avsevärt. Dammsugning, rensning av skräp och glasflaskor. Vi lämnade sedan lite egna spår som det ska bli spännande att höra vad han tycker om.
Passade på att slänga skräpet och glaset i hans sophus. Tyvärr så var dörren trasig så vi gjorde som de andra, ställde påsarna utanför. Är dock lite osäker på om man fick slänga glas där. Det stod på dörren "Hushållssopor. Ej papper och kartong, dessa hänvisas till pappersinsamlingen". Hur som helst så blev glaset Hushållssopor igår iaf.
Har jag något annat intressant att ta upp? Jag tror inte det. Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig här i soffan och följa Vinterspelen Åre 2010 och sen Efterlyst. Sen kanske det blir en tidig kväll. Vet inte om jag orkar vara vaken och följa American Idol. Får se...

Ha det bra!!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

sluta inte blogga bror, tänkte du sa ju det för ett tag sen :P det är kul att läsa vad som händer! jag kommenterar inte varje gång, men jag läser iaf :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback