Welcome to New York...

Jahapp. Då satt man här igen då. Funderar på att gå och lägga mig eftersom jag ska upp "tidigt" imorrn för ett pass på Friskis. 7.45 är tidigt. Men då inser jag att fasen lägger jag mig nu sover jag ju 9 timmar. Länge ju.

Okej, det tycker ni var intressant va?
Jag har använt större delen av dagen till skola. Föreläsning på förmiddan, jobb med inlämningsuppgift på eftermiddan. Grekisk sallad till middag med granne. TV... New York... Kan inte säga så mycket mer om det just nu. Men en resa i sommar är inte omöjlig.

Jaja, jag trodde jag hade något roligt att ta upp men det har såklart försvunnit. Begränsat utrymme i min hjärna. Det har jag funderat lite på, nu när utvecklingen gått så sjukt mycket framåt med teknik och allt. Borde inte utrymmet i våra hjärnor till slut ta slut? Eller? Går det att fixa en uppgradering av "hårddisken"?

ÅÅÅÅÅH, börjar nya American Idol på fyran nu också?! Och Ellen ska vara med i juryn. Gud så roligt. Hon är fasen en av de bästa som USA producerat. Fun times.

Men nu ska jag nog drömma mig bort och slänga mig i sängen. Kanske följa Idol innan jag somnar. De amerikanska nötterna är ju fantastiskt roliga att se. Och jag ser mycket fram mot Ellens kommentarer.

Ha det bra allihopa!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback