Fest fest och party

Okej, det ordnade upp sig med min opepp. Imponerad över den svenskan, nån??
Hade en riktigt kul förfest här i mitt hem med allt vad det ska innehålla, dvs söl, lek, popcorn och annat smått o gott. Därefter drog vi till Studentfesten på Pluto. Alldeles för lång kö för att komma in men til lslut så. Musiken var väl halvbra. Toktrångt där inne men ändå okej. En timmes kö för att hämta ut jackan när man skulle hem. Promenad hem med tillhörande snöbollskrig. Jag var Schweiz. Dvs neutral.

Idag ställde jag in mig på att ta en lugn kväll hemma eftersom det är fest imorrn också. Men jag åkte på en impulsfest nu. Gaah. Nu hinner jag inte skriva mer. Min skjuts är snart här så jag måste ta på mig jacka och kila ner.

uppdatering följer imorrn eller kanske på söndag... eller måndag...

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback