Hej igen...

Har inte haft sug att skriva här. Men nu kommer en liten uppdatering.
Har kommit tillbaka till Västerås och fram till igår knappt gjort annat än ätit, pluggat och sovit. Igår var det tenta. Den var alldeles för svår för att vara mänsklig. Jag har ändå en liten förhoppning att det ska ha kunnat bli ett g. Jag hoppas och ber till högre makter varje kväll. Nån gång imorrn ska lösningsförslagen dyka upp på kurshemsidan så då får man en liten hum om det är helkört eller om liket lever...

I tisdags drog jag igång träningen år 2010 också. Känns bra även om träningsvärken från hell kom som ett brev på posten. Idag har jag gått en runda på stan och bland annat inhandlat en tröja på MQ:s rea. En rea som verkligen var bra. Inte bara skräpkläder utan kändes som att det bara var bra grejer som var på rean. Min ekonomi tackade mig för att jag var så sen så de normala storlekarna var slut. XL och XXL är ju ingen höjdare på lilla mig.

Imorrn ska jag till tandläkaren på morgonen och efter det har jag tänkt sätta mig på ett tåg till huvudstaden. Mor o far är där och mamma fyller år på lördag så jag tänkte passa på att säga grattis. Om tågen har kommit igång. Har varit sjuka problem med tågtrafiken här i stan pga hög luftfuktighet i samband med sträng kyla. Loken har helt enkelt frysit ihop... Aja, till imorrn hoppas jag de är igång igen.

Nu ska jag snart bege mig ner på stan en liten stund igen. Sätta mig och ta nån öl eller drink. Ska tydligen på en drinkbar så det är väl störst risk att det blir drinkar. Ska dock inte bli för många för då är risken att man inte blir så poppis hos tandis imorrn..

Ha det bra ni trogna läsare!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback