Om man har trasiga kalsonger får man väl släcka lyset...

Nu ska vi snacka skit. Nej, skojar...
Var slutade jag igår? Just, ja, stress. Hoppade in i bilen och åkte ner på stan. Satt och sänkte nåra biror (som man säger i sthlm..?) och snackade skit. Bra snack alltså. Gick sedan till själva festen som var en avskedsfest för två tjejer som ska dra utomlands och plugga. Efter att ha frysit där ett par timmar drog man vidare till Kåren. Lagom mycket folk där men musiken var kanske ingen jättehöjdare. Hade iaf skoj och promenerade glatt hem. Idag vaknar man seeeeeg för andra dagen i rad och vet att det återigen är fest ikväll. Tredagars är skoj men slitsamt. Hur som helst ikväll är det hemmafest vilket känns riktigt skönt. Är inte sugen på mer krogar denna helgen. Födelsedagsfest är det till och med. Klockan 15 börjar det tydligen men vet inte om jag hinner tills dess.. Sen är det middag där och se fest in på småtimmarna. Sen blir det rehab ett par dagar...
Men nu ska jag snart kila ner på city och inhandla lite grejer; alkohol, kläder och nån annan liten grej. Så det är bara att skaka liv i en förbrukad kropp och raggla neröver.

Jaja, jag lever livet och livet leker så kort och gott är livet en lek. Eller är det så att lekar är livet? Ja, nåt av det, kanske båda...

PoK på er alla.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback