Dags för jobbet igen...

Igår var jag ledig. Vädret var inte jättebra men samtidigt långt ifrån dåligt. Det slutade med att det blev en lång eftermiddag i stan med mor och far. Gjorde massa nödvändigt. Inhandlades väggfärg till nya stugan, ny telefon till mamma, kollade efter tvättställ och toalett till nya stugan. Jag hann även med att lämna bort min telefon. Lämnade in den på Phone House som skulle skicka iväg den för att se om de kunde hitta något fel på den. Pappa lämnade även bort sin telefon. På kommunens IT-avdelning. Nåt allmänt strul. Så man kan säga att vi blev av med två telefoner men fick med en ny hem... Ungefär...

På kvällen såg vi "Yes, man!". Tänk att jag inte hade sett den förut. Missade dock sista tio minutrarna av nån konstig anledning som jag fortfarande inte vet. Kanske var den bara för ointressant i slutet..?

Nu ska jag snart köra iväg till jobbet iaf. Jobbar idag, imorrn och i övermorrn. Sen är jag ledig hela helgen. Ska bli riktigt skönt. Verkar också ska bli riktigt fint väder i helgen så jag lär nog slappa en del vid poolen. Det ser jag framemot. Att jobba idag ser jag dock inte fram emot. Solen skiner, det är varmt. Puh, jag kommer nog att dö... kanske möjligtvis...

Ha en bra vecka!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det är bra vi tjänar in pengar till familjen *-) Jo det lär nog ta några timmar till toppen, men jag tror faktiskt att det kommer vara värt det när man kommer dit :D Har sett bilder därifrån på google, ser mäktigt ut!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback