Glöm allt jag sa...

Så då var denna helgen av jobb avklarad. Är ledig imorrn och på tisdag men på grund av personalbrist får jag rycka in och jobba onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag nu. Puh. Men efter denna helgen kommer vi ha mer personal att tillgå och då kan jag vara ledig mera. Det positiva är ju att pengarna trillar in.

Blev lite tvärsugen på en medelhavssemester innan skolan drar igång. Typ en vecka i Grekland, Spanien, Turkiet; Kroatien eller nåt sånt. Någon som har samma känsla??

Hörs hej!

O.

Kommentarer
Postat av: E2

Jag ska båtluffa i Grekland i 2 veckor innan/när skolan drar igång! Bra idé va? ;)

2010-07-19 @ 19:31:30
Postat av: Mange

Neh, jag vill börja plugga nu!...hoho

2010-07-19 @ 21:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback