Snabbt tiden går...

Har insett nu att denna sommar glider förbi i raketfart. Fasen det är bara en vecka kvar av Juli!! Måste ju börja planera när man ska åka tillbaka till Västerås... Och massor av annat.
Är inne i en seg jobbperiod nu. Har gjort bort tre av sex dagar i sträck. Men det går faktiskt bra. Torsdag var en sjuk dag, enormt mycket folk. Idag var en hyfsat lugn dag men ändå var försäljningen bara marginellt sämre. Konstigt sånt där...

Jag hade något intressant jag tänkte skriva men det försvann. Well well... Just ja. Telefonen. Pappa var in idag till PhoneHouse och snackade med de. Jag har inte haft tid då jag jobbat varje dag. Men det verkade inte vara några problem. Jag skulle ringa dit imorrn så får jag veta om jag får en ny telefon eller om de ska försöka laga den. Vi får väl se vad det blir av den saken. Just nu känns det väldigt bra att man valde försäkring på telefonen. Hade varit tungt att behöva lägga ut massa pengar på ny telefon. Usch bara av tanken...

Och suget efter utlandsstudier blir bara större och större. Skulle vilja hoppa fram ett år i tiden och sitta på ett plan till USA. Men det återstår en hel del innan något sånt blir verklighet. Först ett år med plugg och roligheter i Vässan. För det finns sjukt mycket att se framemot där också. Attans vad bra mitt liv är just nu. Lite Norrlandsfylla på det här så vore det fulländat. Men men. Förmodligen en månad kvar här uppe innan jag återvänder söderut. Innan dess hoppas jag hinna med jobb, sol, bad, fest, kräftskiva, storsjöyran(???) m.m.
På tal om det sista, varför är man alltid ute i sista minuten?? Aja, ha det bra, nu kallar efterrätten. Familjen min äter sällan tidiga middagar... Men det gillar jag.

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

konstigt... Min familj äter inte heller tidiga middagar... :P

2010-07-24 @ 11:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback