Solen...

Solen lyser alltid var man än befinner sig har jag kommit fram till. Igår lös den med sin frånvaro... Idag däremot lyser den som bara den. Blir ut och bränna sig idag alltså. För nu gör jag nästan vad som helst för att komma ifrån den här katten. Det är "Mjau, mjau, mjaaaaaaaaaaau". Stryka sig, trampa på magen (vilket ofta gör ondare än hon kanske förstår...) och allt annat idiotiskt som katter sysslar med. Jag tror jag är mer en hundmänniska. Ebba hon ligger ner och slappnar av när man säger åt henne att göra det och busar och leker när man säger åt henne att göra det. Katter är tvärtom. När man vill ha de i knäet vill de inte vara där och när man är upptagen med att läsa eller plugga så vill de inget hellre än att ligga i knäet eller på böckerna... Djur...

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback