TRÖTT

Rapport från min fyra-dagars semester. Första dagen har jag spenderat först med att hälsa på farmor och sen legat i solen här hemma. Är djurvakt då mor o far åkt till fjällen. Vet inte hur länge de blir borta. Skulle gissa på nästan två veckor om inte mer.
När jag låg i solen var jag nära att somna, hatar att halvslumra för jag blir helt förstörd efteråt. Nu känns det som jag blivit överkörd av en ångvält. Förutom att jag inte blivit utplattad.

Har även världens sämsta bloggfantasi. Något annat jag saknar är alla mina kontakter i telefonen. Har ju gammal telefon nu och inga nummer sparade där. Men idag känns det faktiskt ganska skönt. Vila upp sig ordentligt. Har varit rejält körigt på jobbet på sistone. Fick förresten lönebeskedet för juni igår. Klart bättre än jag trodde då jag inte hann med så mycket jobb i juni. Däremot stod det att pengarna skulle betalas ut den 23e. Gah! Jag som alltid fått lön den femtonde förut. Hade ju räknat med att det skulle bli så även nu men icke det. Jag som redan har lite pengar... Attans... Jaja, det är ju "bara" två veckor kvar till löning då. Istället för sex dagar som jag trott och hoppats.
Äh, nu får jag sysselsätta mig med nåt. Men vad?? Sätta sig ute i värmen igen blir det nog. En riktig njutarhelg hoppas jag att detta kan bli!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback