Då var det färdigsuget...

Körde igång min "fantastiska" dammsugare och gick lös. Tyvärr så gick den sönder. Men det var väl inte annat att vänta sig. Så som jag skällt på den att den är dålig och så. Jag har mobbat sönder min dammsugare. Stackarn.
Tur då att detta var sista dammsugningen innan hemresan. Får se till att fixa en ny när jag återvänder till Västerås igen. Förmodligen går den att laga men den är så kass så jag tror jag skulle behöva en ny.


Meh, inget sug. Vad kan det bero på?!


Ouups...

Jaja, vi har haft ett fint liv tillsammans, jag och fasetten. Vi har inte alltid kommit överens och varit nöjda med varandras prestationer men nog är det en era som går i graven.
Fortsättning i dammsugar-storyn kommer efter sommaren!

Nu ska jag fortsätta min packning, städning och förberedelse inför sommaren. Imorrn åker jag till Örnsköldsvik. Imorrn, tiiiiiiidigt... Hur ska jag orka?


Strax efter åtta lyfter mitt plan från Arlanda. Woopidoo...

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback