"Fan" och "woho"...

Hade ju hoppats på dåligt väder idag. För att kunna städa och dona. Istället valde Västeråsvädret att inte lyssna på varken SMHI eller yr.no:s prognoser. Istället var det strålande sol och varmt idag. Det var dåligt för mitt städande. En annan sak som det var dåligt för är min bränna. Tror den blev lite väl underhållen idag. Min rygg skulle mycket väl ha klarat sig med mindre solande idag. Men vad jag har sett så ska det verkligen bli sämre väder nu så då får den ju tid att vila. Att även framsidan fått lite väl mycket gör inte lika mycket för den har inte riktigt samma arga röda nyans. Får hoppas att denna bränna är som 95 % av mina brännor. Röda och svidande idag men brun och fin imorrn.
Men samtidigt som det var dåligt att jag inte kunde städa idag är jag sanslöst glad över att vädret var fint och man fick njuta ännu mer. Lite schizo detta inlägg men det är kanske så jag är...?

Hur som helst så ska det bli regn imorrn. Jag har tvättid 7-10 och kan ju använda den tiden till att städa det sista också. Är diskbänken, spisen och badrummet som skulle behöva en genomkörare. Men just nu njuter jag bara över att jag fått en hel del fin färg och har imorrn på mig att packa klart och städa. Okej, det svider lite av dagens solande men vem kan inte leva med det när det är sommar??

Jag fattar inte vad som har hänt med mig. I vanliga fall brukar jag inte känna så mycket inför sommaren. Typ "kul att den är här, men spela roll...". Men i år är jag helt till mig. Vill bara skrika "SOMMAR SOMMAR SOMMAR" hela tiden. Men samtidigt kan jag inte låta bli att längta till hösten. Är så himla mycket roligt som väntar. Nollning, alla konferenser med nya styrelsen, alla grymma arrangemang vi kommer styra upp och sen det som jag fasar och ser framemot samtidigt; försöka komma fram till vad jag vill göra efter det tredje året. Ett år utomlands eller direkt på ett fjärde år? Eller räcker det kanske med tre??
Men shit vad kul det ska bli!!!

Och sen midsommar såklart. Vet inte alls om det kommer komma något folk hemifrån. Vet iaf att vi är 7-8 pers från Västerås som kommer hänga i Sörsvedje torsdag-söndag. Så om ni har vägarna förbi denna metropol så... :D

Nej, nu måste jag fixa lite sallad (Ja, mamma, jag äter faktiskt sallad även när jag bor ensam) till min fina lax som ligger i ugnen. Mumma. Ris till det så är det fulländat! Kaching...

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback