Försvunnen kamera...

Godmorgon kära vänner och alla andra som jag känner...

Jag började denna dagen med det enorma misstaget att borsta tänderna innan jag åt frukost. Var tokhungrig men glömde ändå bort att äta utan borstade tänderna istället. Och när man har gjort det och det smakar tandkräm i munnen vet ju vem som helst att det inte går att äta. Så fick sitta ett bra tag med hungrande mage och tandkrämssmak i munnen... Nu har jag iaf fått i mig frukosten. Woho.

Sen tänkte jag vara så snäll att visa er var jag har tänkt spendera dagen. Nere på gräset här utanför. Men jag kan inte hitta min kamera. Det kan bero på att min lägenhet verkligen ser ut som skit. Stökigt, fullt med disk och kläder överallt. Behövs definitivt en städning. Kanske tar den under "Lunchpausen" från solen. Då kanske jag springer på min kamera också. Isf ska jag uppdatera detta inlägget och lägga in en bild.

Jag undrar också över varför min ICA-butik fortfarande inte har solskydd. När tycker de det är värt att skydda sig? I augusti eller? De var lika sega att få hem det ifjol. Jaja, det blir kortare stunder i solen bara. Och jag har ju min fina brassestol att njuta på. För att ligga på handduk/filt i gräset var faktiskt ingen höjdare. Gräset är sjukt högt. Och min granne trodde det kunde finnas fästingar så nu är jag hur nojig som helst över det där gräset. Då är det bra med en brassestol som man kan ställa på den delen av "gården" som är belagd med plattor. Att detta har resulterat i en framsida som har mycket mer färg än baksidan (rygg) är smällar man får ta. 

Nej, nu blir det sol!

O.

Kommentarer
Postat av: E2

De har faktiskt klippt här idag! Är säkert er tur snart också då! ;)

2010-06-03 @ 19:26:17
Postat av: Sandra

Haha troligtvis bara jag i hela världen som ALLTID borstar tänderna innan frukost. Eller kanske finns några till... :p Tycker iaf aldrig det smakar konstigt (förutom om man typ häller i sig ett glas apelsinjuice direkt efter borstningen. Väntar man 10 min är det chill :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback