Partey..

Shit, vilka dagar. Gårdagen var grejt. Vet inte hur många förfester kvällen innehöll. Men det var riktigt härligt att kunna sitta ute hela eftermiddan och stor del av kvällen och njuta i shorts och t-shirt. Lovely kan man säga att det var. Själva Kåren var väl det på kvällen som höll lägst standard så där blev jag inte kvar så länge. Överlag dock en lyckad kväll och skön avslutning på vårterminen här i Västerås. Nu sprids vi alla över Sverige för att i många fall återvända till hösten. Vissa var det dock "Goodbye forever" som gällde. Tråkigt men man har ju börjat lära sig att det är så livet ska gå till. Inget varar för evigt.



Idag har jag istället först sett till att bli av med en bakfylla och sedan tuggat i mig lunch nere på stan. Därefter hämtade jag upp lite grejer som jag lämnat igår. Typ cykel och min kära brassestol... När jag kom hem blev det ut i solen och gassa. Underbart skönt och ett härligt gäng som snackade igenom "skvallret" från kvällen innan. Sen blev det Grekisk sallad innan jag satte mig i soffan och där är jag fortfarande kvar. Det kliar rätt rejält på bröstet eftersom jag alltjämt har en jämn underhållen bränna just där. Men jag gillar't, det om något är ju SOMMAR-tecken!!



Så kan det gå. Men imorrn sägs det att vädret inte ska bli lika bra. Det låter helt okej i mina öron, för då har jag tid att städa, diska och börja förbereda för torsdagens hemresa. Känns lite konstigt att man ska lämna sitt hem under så lång tid. Men ändå vara "hemma". Jag kommer nog börja sakna Västerås direkt jag åker härifrån. Men då får jag inse att nästan alla mina kamrater också lämnar staden under typ hela sommaren.

Hoppas ni haft en bra helg!!

O.

Kommentarer
Postat av: Anonym

och så just bilden på mig och Linda, jag tror du gillar oss Oscar!

Postat av: Oscar

Såklart :)

Men jag gillar "ljuset" i den bilden också. Riktig sommarkvällsbild :)

2010-06-07 @ 07:54:11
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback