Sommarlov!!

Så var det avklarat. Detta läsårs sista 6 hp är klara. Tänk att man har lyckats skrapa ihop 120 hp. Känns som att tiden gått extremt snabbt.

Seminariet gick iaf jättebra. Tydligen var det "förbestämt" att alla grupper skulle behöva ändra nåt. Våra ändringar gick dock på 10 minuter. Om ens det... Så det var skönt.

På vägen till skolan passade jag på att ta en bild på gårdagens målning. Här har ni resultatet;

Syns ganska bra även om våra skuggor döljer en del. Hur duktig var jag??

Nu ska jag nog kila ut på gräsplätten. För tro det eller ej, nu är gräset klippt! Synd bara att det resulterat i ett tjockt lager av klippt gräs som lär fastna överallt. Hoppas det inte blåser så mycket. Hösnuva here I come, typ...

Ikväll blir det nog grillning. Det kör jag på!

O.

Kommentarer
Postat av: E2

Ååh märket blev ju toppen! Och vad var det jag sa.. Jag va minsann en säker källa.. ;)



Synd på allergin då bara.. =/

2010-06-04 @ 20:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback