Åh, du galna katt...

Haha, kom nyss hem från en riktigt nice kväll. Började med middag och lite dricka och fortsatte in till centrum med Tabazco följt av Circus och sen hem. Hemma hyfsat tidigt men jag var bara så trött.
Någon som däremot inte är trött är Babsan. Hon far som en virvelvind här hemma nu. Full fart in i badrummet. Snurra bland handdukarna på hyllorna. Jama/skrika. Ut och full fart in i matbordet. Jama/skrika. Full fart nån annanstans. Helt cräjzy. Men roligt att ha henne här ändå...
En annan sak jag funderade på på vägen hem från stan idag var om Västerås har nåt pappersbruk liknande det i Husum norr om Örnsköldsvik. fsjlhg haha, hej babsan. hoppar på datorn nu också... som sagt kräjzy... För hem idag luktade det inte gott. Jag vet inte om det finns nån fabrik nånstans men men. Som öviksbo klarar man sån lukt ibland...

Imorrn är det fotbollsturnering. Jag är inte med men jag ska försöka ta mig dit för att heja. Sen klockan 16 är det handbollsmatch, division 3, en kompis som spelar här i Västerås. Måste hejas på. Bombardier arena C 16.00 alltså... Sen 18 är det födelsedagsfest på schemat. Fullt upp alltså...

Nu hoppas jag bara att Babsan ska sova lugnt och nöjt inatt. Hon tittar på mig med något pigga och lekfulla ögon. Åh, tänk om hon ändå varit tjock och lat som Zorro var. Kräjzy. Jag gillar det ordet, helst med den stavningen.

En annan grej som till och från oroar mig är att jag tror att jag har ett födelsemärke som kliar. Det står att då ska man genast kontakta vårdcentral. Problemet är att jag har ett område som med jämna mellanrum kliar och där finns ett födelsemärke. Kan det vara därför?? Aja, får ringa sjukvårdsupplysningen i veckan. Hudcancer lär ju inte vara nån höjdare...
Nej, nu är jag trött och har nyktrat till något. Nu ska jag nog klara av att somna. Godnatt

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback