Åh, vilken helg och vilka veckor.

Ber till att börja med om ursäkt för den bristfälliga uppdateringen på sistone. Ska försöka ta er med genom min senaste helg.
Har haft min kusin här sen i fredags. Åkte hem idag. Hämtade honom på Arlanda och åkte hem till mig där vi körde lite partaj. Kom oss inte ut nånstans men var riktigt trevligt ändå. Lördan blev det en sväng på stan. Middag på stan. Skrapan-hissen med medföljande illamående och benskak. Öl på  Bill & Bob och sen hem igen. Igår var det snöstorm så då stannade vi inne större delen av dagen och pluggade lite istället. Gick ut en kort sväng för att kolla på en pimpad kundvagn som någon lämnat nedanför mitt hus. Oturligt nog hade jag inte kameran med mig så ni får se den i er fantasi istället.
Idag var det så istället dags att skicka hem både kusin och katten. Körde ut till Arlanda imorse för att möta mor o far som kom hem från Thailand. Usch vad bruna de var. Att det var två olyckor som gjorde totalstopp på E18 på vägen behöver vi kanske inte nämna. Som tur var så var flyget lite försenat så vi hann fram ändå utan att de behövde vänta så länge. Babsan skrek hela vägen i bilen men det gör hon ju här hemma på toaletten hela nätterna också.
Hur som så tog de över bilen och rullade norrut medan jag satte mig på bussen tillbaka till Västerås. Här har jag sedan kört plugg och ätit middag. Har nu när jag för första gången sätter mig ner och slappnar av insett hur tomt och tyst det är utan Babsan. Men jag upptäckte även vad hon använt den senaste natten till. Min tvättkorg är totalt söndersliten. Wiihoo. Or not.

Aja, både skönt och tråkigt att vara själv igen alltså.

Hoppas ni haft en bra helg och att jag bjuder på intressantare inlägg till veckan.
På tal om något annat tycker jag att ni ska bänka er framför tv-apparaten på onsdag klockan 20 och slå på kanal 1. Då är mina föräldrar med i Uppdrag Granskning. Hatar såna program (även Kalla fakta) eftersom de bara är ute efter att skapa rubriker och hitta skandaler. Nog för att de ofta gör det bra men jag kan tänka mig att det ibland blir lite press att "skapa nåt" och att det då blir en hel del lösryckta citat och sånt. Så det ska bli intressant att se vad de kan göra av våldtäktssoppan...


O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback