Dating in the dark...

Håhå, detta festliga program på kanal 5. Jag älskar det, på ett barnsligt sätt. Det är helt fantastiskt dåligt men ändå så underbart bra...

Hur som, idag har jag inte gjort många knop. Eller var till ICA och handlade lite smågrejer, hämtade ut spelvinst. Senare tog jag en spontan promenad till netonnet Lagershop (närmare än man kan tro...) för att kolla på dammsugare. Behöver en ny. När jag stod där och tittade på dammsugarna insåg jag att jag inte kände mig sugen att bära det ända hem. Så jag fortsatte min promenad genom butiken. Men tro inte att jag därför gick därifrån tomhänt. Köpte (dåliga?) earplugs till min iPod och en trådlös router. Helt sjukt hur svårt det kan vara att få en sån att fungera. Tydligen kan man göra exakt likadant två gånger och misslyckas den första men lyckas den andra. Nu är den igång iaf och mitt sladdhelvete har förbättrats något. Det tycker jag är bra.

Oj, nu kom jag av mig, de hånglar på tv igen... Och den braiga tv-kvällen fortsätter ju. Eller en paus när det är desperate för det var inte så bra förra veckan. Sen Cougar Town och därefter Christine! woohoo. Som jag längtat efter det programmet...

De ringde förresten från käkkirurgiskt centrum när jag var på netonnet. Jag fick en hel del svar på mina frågor vilket kändes tokbra. För jag visste verkligen inte vad som väntade. Men nu vet jag. Och jag tror också att jag kommer att åka upp till Övik över påsken. Förmodligen bokar jag så jag åker dagen efter operationen, dvs på torsdan. Sen blir jag nog uppe i typ 1,5 vecka. Kommer ju inte vara så roligt att vara i Västerås och inte kunna göra nåt för att man knaprar smärtstillande och lever på flytande föda. Då blir man hellre ompysslad där hemma :p Det tyckte hon jag pratade med också. Hon verkade kunnig så jag tror jag lyder henne.

Och eftersom jag inte kunde gå till blodgivningen förrförra(?) veckan har jag nu fått en ny tid nästa vecka. Denna gången har jag inga direkta förhinder så nu är det bara till att se om man har tid.

Usch, vilket ostrukturerat inlägg... eller vad man ska kalla det...
Och då har jag inte ens tagit upp att jag var på IKEA igår. Spenderade 135 kronor. Fick med mig en skurhink, galgar, smörknivar, besticklåda, ljus, skohorn. Dock inget torkställ då de såg alltför rappliga ut. Men IKEA i Västerås är verkligen ingen höjdare. En mycket liten IKEA-butik så de saknar en hel del i sitt sortiment. Åh vad jag längtar tills de öppnar sitt nya varuhus på Erikslund. Det kommer nog bli mycket större och bättre.

Nu får ni smälta all denna info för nu börjar mörkerdejtingen igen.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback