Mjau...

Igår var jag trött. Idag är jag trött. Ser ni mönstret??

Jag har på nåt underligt sätt blivit övertalad att vara med i det lag från MDH som åker till Karlstad i början av Maj och tävlar i SM i ekonomi. Ska vara en uttagningstävling imorrn men eftersom inga(?) lag anmält sig har linjeföreningen fått söka med ljus och lykta efter deltagare till ett lag. Tre stycken ska man vara i varje lag. Det sker en semifinal med ett lag från samtliga lärosäten i Sverige som undervisar i ekonomi, kring 25-26 stycken. Alla kanske inte kommer med ett lag?! De fyra bästa går vidare till final som sker inför publik. Min enda förhoppning är att de inte redovisar slutplaceringen för de som inte går vidare. Man vill ju inte sänka MDH:s rykte mer än nödvändigt...
Någonting säger mig också att de mer prestigefulla skolorna; Uppsala, Stockholm, Lund osv förmodligen tar detta på riktigt stort allvar. Aja, det lär vara fester på kvällarna iaf, och det är ju nåt vi kan iaf...

När jag gjorde middag nyss hör jag hur Babsan jamar/skriker inifrån toaletten, kollar in och där sitter stackaren i tvättkorgen och vet inte hur hon ska komma upp. Haha, snäll tillfällig husse som jag är valde jag att vända, hämta kameran och föreviga ögonblicket innan hon fick hjälp upp därifrån;





På tal om Babsan så hjälpte blomsprutan jag köpte igår mycket bra inatt. När hon började anfalla täcket tog jag bara och sprutade vatten på henne. Det hjälpte mycket bra. Den får stå välfylld hela natten. Enda problemet är att det blir så blött i sängen...

Och imorrn måste jag ta en runda på stan. Är sittning imorrn kväll med Hippie/Flower Power tema och jag har INGEN aning om vad jag ska ha på mig. Idé någon???

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha hon ser så söt och oförstående ut! "Varför blixtrar du ist för att hjälpa mig?" Lät som ett riktigt kul tema, kör med pannband så är du home safe :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback