Norrlandsbesök...

Idag har jag varit mycket duktig. Tränat, tvättat, städat, diskat och tvättat fönstren(!!!!). Det sistnämnda har jag faktiskt inte gjort sen jag flyttade hit. Ack som jag skämts när solen skint. Det har sett så lortigt ut. Men så idag när det är molnigt valde jag att göra nåt åt det. Tror fortfarande de är lite smutsiga men ojojoj, vilken skillnad. Nu behöver jag ju typ inte göra det igen förrän jag flyttar härifrån. Haha, kanske en gång till ändå...

Om ett par timmar ska jag hoppa in i bilen och köra ut till Arlanda för att hämta min kusin som kommer och hälsar på över helgen. Jag är lite orolig över att hitta dit bara. Och hitta parkering. Jag blir alldeles virrig bara av tanken. Tacka vet jag Örnsköldsvik Airport där man ju nästan kan ta bilen genom incheckningen. På hur många flygplatser kan man parkera typ 30 meter från incheckning och bagageband?? Mer småflygplatser åt folket!!!
Men jag tar dagens tur som lite övning eftersom jag förmodligen ska ut till Arlanda igen på måndag när mor o far kommer hem från Thailand. Då hoppas jag vara expert. Lär knappast hända.

Hur som haver så kommer alltså min kusin idag och stannar tills måndag. Eftersom han landar lite sent så tar jag bilen så vi hinner tillbaka och ha lite partaj/galej under kvällen. Har lyckats styra upp nåt som kan liknas vid en förfest iaf. Hoppas på att kunna lura in lite mer folk men men det blir nog en bra kväll.

Nej, nu ska jag lägga in en vinare i kylen. Ölen är redan där. Och eftersom jag och min granne i princip "är gifta", storhandlar och allt sånt så ringde hon och bad mig ta upp lite kött ur frysen.

Och tiden går sjukt snabbt också.
Nästa helg: Fest fest fest. (som vanligt)
Helgen därefter: Påsk, i Örnsköldsvik.
Helgen efter det: Megafest i Regulatorn
"Helgen" efter det: London (ons-lör)
Och tre veckor efter det är det ekonomi-SM i Karlstad.
Då är det ju också i princip sommar. Sommar sommar sommar!!!

Kom på en sak när jag läste igenom detta. Jag pluggar också. Egentligen...

Ha det bra!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback