partysliten...

Två dagars festande tar ut sin rätt. Även om gårdagskvällen varken blev alltför hård eller långdragen. Idag har jag tvättat och städat och nu är jag helt slut. Har gått hela dagen och velat ha en cola men jag har stått emot suget. Det trots att jag har en spelvinst att hämta ut. Eller jag och jag, mor o far spelar med min moster o morbror på v75 varje helg och turas om att spela. Denna helgen var det mina pärons tur men de är ju i Thailand så jag fick gå och köpa. Fixade en andel och det blev såklart full pott. Inte jätteutdelning tyvärr. Kring 5000 som ska delas på 10 andelar. Men jag tycker det verkar bra iaf.
Är dock fortfarande inte säker på att jag rättat rätt så jag får väl se imorrn eller när jag nu kommer mig iväg till ICA för att kontrollera...

Var på handbollsmatch igår också. En kompis spelade. De ledde med 12-5 men lyckades med att förlora ändå. Aja, konstig sport det där. Sjukt klistrig boll. Fastnade typ i golvet när de studsade. Det var mycket underligt att se...

Ojoj, nu glömde jag bort att jag skriver.. Haha, är så inne i Blåsningen. Skitprogram men ibland lyckas de fånga mitt intresse...

Äh, nu skiter jag i det här. Hoppas kommande vecka blir kanon!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback